FAQ

Nedan hittar du vanliga frågor som våra kunder brukar ställa innan köp.
Har du andra frågor? Skicka gärna ett mejl till kontakt@oyoj.se.

Filtrera efter ämne
Alla
  • Alla
  • Populära Frågor
  • Övriga Frågor

Behöver hjälp?

Har du frågor angående leverans, storlekar, material eller vad som helst som du inte finner svaret till här på vår hemsida – tveka inte att kontakta oss via email.

Vårt mål är att återkomma inom 48 h. Kontaktar du oss via email under helg eller röda dagar, så återkommer vi till dig så snart som möjligt nästkommande arbetsdag.

Populära Frågor

I dagsläget går det inte att göra ändringar i en redan genomförd order. Om det har blivit fel så ber vi dig att returnera varan/varorna du inte länge vill ha och lägga en ny beställning.

Du kan ange din kod i kassan innan du väljer leveranssätt och betalningsmetod. Klicka på texten "Lägg till en rabattkod" så visas ett fält där du skriver in din kod. Observera att rabattkoder vanligtvis gäller på ordinarie priser och inte kan kombineras med andra kampanjer eller erbjudanden.

Om ditt paket är spårbart kan du klicka på länken i din leveransbekräftelse som du mottagit via mail. Det kan ta upp till 48 timmar innan länken uppdateras från att ditt paket skickats från vårt lager.

Du skapar enkelt din retur i vår returportal. Har du valt betala med KLARNA vill vi även rekommendera dig att efter du lämnat in din retur, gå in i KLARNA appen och pausa din faktura.

Från att du lämnar ditt paket hos Postnord, Bring eller Budbee box så tar det ca 2-3 veckor för ditt paket att ankomma till vårat lager. Så fort vi godkänt och gjort din återbetalning på din retur får du ett mail om det.

Vi strävar efter att hålla högsta kvalitet på alla våra produkter. Om du mot förmodan upptäcker att någon av dina varor är defekta, ber vi dig att registrera din reklamation i vår portal med ditt ordernummer och den e-postadress som användes vid beställningen.

Övriga Frågor

När din order gått igenom mottar du en orderbekräftelse till den mailadress du angett vid din beställning, om du inte hittar den i din inkorg så titta även i skräpposten. Om du inte mottagit en orderbekräftelse inom 24 timmar så är du välkommen att kontakta vår kundservice.

Dessvärre inte då våra kampanjer och prissänkningar alltid är tidsbegränsade och kan variera över tid. Det aktuella priset som visas i vår webbutik är det som gäller för tillfället. För att säkerställa att du inte missar kommande erbjudanden och kampanjer, rekommenderar vi att du anmäler dig till vårt nyhetsbrev.

Standard leveranstid inom Sverige är 2-5 vardagar efter din order har lämnat vårt lager. Helgdagar och röda dagar är inte inkluderade och kan därmed skapa en fördröjning. Alla paketet skickas från vårt lager i Sverige.

Fri frakt gäller för beställningar över 499 kr i Sverige med minst ett av våra fraktalternativ.

När du valt ett spårbart leveransalternativ skickas en spårningslänk i leveransbekräftelsen via e-post.

Om du har fått en leveransbekräftelse men ännu inte ser några uppdateringar på spårningslänken kan det bero på att det kan ta upp till 48 timmar för spårningsinformationen att uppdateras.

Om ditt paket är spårbart kan du klicka på länken i din leveransbekräftelse som du mottagit via mail. Det kan ta upp till 48 timmar innan länken uppdateras från att ditt paket skickats från vårt lager. Vårt kundservice team kan se samma sak som du på spårningslänken så ser du inget direkt vill vi varmt rekommendera dig att vänta 48h från att din order har skickats innan du kontaktar oss för vidare undersökning av vart paketet är.

Det finns inga importavgifter eller andra avgifter för beställningar till Sverige.

Vi beklagar såklart detta. För snabbast och bäst hjälp ber vi dig att ta bilder på paketet, säkerställ om något saknas och kontakta vår kundservice genom att använda vårt kontaktformuläret så hjälper vi dig vidare.

Om du inte hämtar ut ditt paket i tid så kommer det att gå i retur till oss, vi tar då ut en hanteringsavgift. Vi ber dig därför att hämta ut ditt paket och returnera det enligt vår returprocess även om du ångrat dig innan du mottagit ditt paket.

Unable to find satisfactory answers ? Contact Support